Χρήση ψηφιακής τεχνολογίας

Η ψηφιακή τεχνολογία στο φροντιστήριο του 2001 – ΟΡΟΣΗΜΟ εφαρμόστηκε το 1988, για αυτό σήμερα μπορούμε να πούμε ότι γνωρίζουμε άρτια της εφαρμογή της στα σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα.

    Ειδικότερα:

  • Οι ενότητες του σχολικού βιβλίου παρουσιάζονται σε ψηφιακή μορφή με πολυτροπικό υλικό.
  • Στο μάθημα ΑΕΠΠ (γ΄ λυκείου), διατίθενται ατομικά λάπτοπ στους μαθητές, ωστέ να μεταβαίνουν από τη θεωρία στην πράξη και να κατανοούν εις βάθος τη θεωρία.
  • Χρησιμοποιούμε Διαδραστικό Πίνακα για τη διδασκαλία των αρχαίων, ιδίως στη διδασκαλία του αγνώστου αρχαίου κειμένου.
  • Η διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων γίνεται με τη χρήση προγράμματος παρουσίασης power point (προτζέκτορας) και την προβολή βίντεο – εικόνων.
  • Χρησιμοποιείται Διαδραστικός Πίνακας και για τα μαθηματικά (πρόγραμμα geogebra).
  • Στους χώρους αναμονής διατίθενται υπολογιστές, όπου οι μαθητές στον κενό χρόνο τους μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες, να διεκπεραιώσουν εργασίες σε ψηφιακή μορφή ή ακόμη να πειραματιστούν με προγράμματα, όπως το geogebra.
  • Στο αναγνωστήριο μας διατίθενται επίσης υπολογιστές, όπου οι μαθητές μπορούν να περιηγηθούν ψηφιακά στην βιβλιοθήκη μας που διαθέτει 500 βιβλία.

    Έτσι, με τη χρήση των νέων μέσων η εκπαιδευτική διαδικασία βελτιώνεται και εναρμονίζεται με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν πολυτροπικά κείμενα (video, εικόνα) καλλιεργώντας την κριτική σκέψη και αναπτύσσοντας τον ψηφιακό γραμματισμό.

       Ακόμη, με την οπτικοποίηση:

  • Αυξάνονται οι ρυθμοί του μαθήματος

  • Βελτιώνεται η κατανόηση

  • εξοικονομείται χρόνος

Άλλωστε, αρκετοί σχεδιαστές εκπαιδευτικής πολιτικής υποστηρίζουν αυτά τα μέσα με ενθουσιασμό, καθώς πιστεύουν πως μπορούν να επιφέρουν μια επανάσταση στην εκπαιδευτική πρακτική (Gillen, Staarman, Liteleton, Mercer & Twiner, 2008, Miller & Glover, 2008, Smith, Liggins, Wall & Miller, 2005)…

…Μια επανάσταση που σε μας έγινε ήδη πράξη

Ακολουθήστε μας
facebook
 instagramimages

Search