10 ΙΣΧΥΡΑ ΑΚΛΟΝΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ

1ον Στο φροντιστήριο, με τη δημιουργία ομάδων, δημιουργείται εντέχνως και αναπτύσσεται μία ευγενής άμιλλα και ένας συναγωνισμός που κάνει τους μαθητές να βάζουν υψηλούς στόχους.

2ον Γίνονται πολλές ώρες επιπλέον, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, που δεν μπορούν να γίνουν στο ιδιαίτερο. Γι’ αυτό την ύλη την τελειώνουμε στις 15 Μαρτίου και μας μένουν δύο μήνες για μία καλή επανάληψη.

3ον Οι μαθητές εξασκούνται μεtestκαι διαγωνίσματα όλη τη χρονιά, κάτι που δεν γίνεται συνήθως στα ιδιαίτερα μαθήματα.

4ον Η εκπαίδευση σήμερα εκσυγχρονίζεται με διαδραστικά μέσα διδασκαλίας και Η/Υ, με τα οποία ο μαθητής αν δεν εξοικειωθεί ή τα γνωρίσει θα τα συναντήσει στο μέλλον στο πανεπιστήμιο ή στην επαγγελματική του σταδιοδρομία και ως εκ τούτου θα συναντήσει ιδιαίτερες δυσκολίες ή θα μειονεκτεί στο έντονο ανταγωνιστικό επαγγελματικό περιβάλλον.

5ον Ο καθηγητής του ιδιαιτέρου κάνει τη δραστηριότητα αυτή μόνο για βιοποριστικούς λόγους, ενώ ο φροντιστής έχει το κίνητρο της διάκρισης, της καριέρας και της κοινωνικής καταξίωσης μέσω των επιτυχιών του. 6ον Το κόστος του «ποιοτικού» ιδιαιτέρου είναι υψηλό, ενώ το φτηνό μπορεί να βρίσκεται εύκολα λόγω της κρίσεως, είναι όμως «επικίνδυνο». Άλλωστε ο μεγάλος αριθμός μαθημάτων καθιστά πολύπλοκη έως ανέφικτη την ολοκληρωμένη προετοιμασία του μαθητή με ιδιαίτερα μαθήματα.

7ον Στο φροντιστήριο συντελείται η κοινωνικοποίηση του μαθητή και τα οφέλη από αυτήν γίνονται ορατά στη διάρκεια των πανελλήνιων εξετάσεων και κατά την ένταξή του στην κοινωνία και την αγορά εργασίας. 8ον Η μέση εκπαίδευση αποτελεί το κρίσιμο στάδιο της Παιδείας μας που οδηγεί στην επόμενη βαθμίδα, την αγορά εργασίας και στην κοινωνική ένταξη των νέων ανθρώπων. Η ποιότητα και η συνεχής αξιολόγηση αποτελούν μονόδρομο για κάθε κοινωνία. Ο ρόλος των φροντιστηρίων σε όλα αυτά είναι σημαντικός, αναμφισβήτητος και σημειωτέον ότι είναι κοινός σε όλα σχεδόν τα κράτη του πλανήτη.

9ον Το φροντιστήριο είναι δίπλα στο μαθητή μέχρι και την ώρα που θα ολοκληρώσει το μηχανογραφικό του. Ψάχνει, μαθαίνει πληροφορίες για τα νέα μέτρα, την ύλη, τα θέματα, τους εξεταστές. Στο ιδιαίτερο για όλα αυτά έχουν «μαύρα μεσάνυχτα». Εξάλλου το φροντιστήριο μπορεί να κάνει ακόμα και ιδιαίτερα σε κάποια παιδιά που θα το ζητήσουν.

10ον Στο φροντιστήριο ο κάθε καθηγητής είναι εξειδικευμένος σε ορισμένα μαθήματα,προκειμένου να έχει υψηλή απόδοση σ’ αυτά ενώ στο ιδιαίτερο ζητάς ό,τι θέλεις.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΤΙ στο ιδιαίτερο δεν χάνει χρόνο το παιδί (χάνει όμως όλα τα παραπάνω) ή ότι θα τα λέει ο καθηγητής μόνο για το παιδί μου ή ότι θα του λύνει ό,τι του ζητάει. Όμως δεν σκέφτονται πόσα είναι αυτά που χάνουν και ότι δεν μπορούν όλοι να κάνουν το ίδιο μάθημα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΑΔΙΚΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ (one to one όπως λέγεται στην Ευρώπη και την Αμερική) ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ 2001 - ΟΡΟΣΗΜΟ, γιατί είναι υπεύθυνη, ποιοτική και συνδυάζεται με τα πλεονεκτήματα του ομαδικού φροντιστηρίου που αναφέραμε παραπάνω.

Сачак (Ламперия) http://www.emsien3.com/sachak от ЕМСИЕН-3
Дюшеме http://www.emsien3.com/дюшеме от EMSIEN-3

Θα μας Βρείτε: